Τρίτη 21 Μαΐου 2019

Στο τηλέφωνο

Σύνθεση:2002 GR
Στίχοι:2002 GR
Ερμηνεία:2002 GR
Δίσκος:2002 GR
Κυκλοφορία:1985

Στίχοι

Αυτή την ώρα σε θέλω να 'ρθεις
είν' η καρδιά μου μια όαση.
Αυτή την ώρα σε θέλω να 'ρθεις
η μοναξιά μου είν' η κόλαση.

Αυτή την ώρα σε θέλω να 'ρθεις
για να με πας στον παράδεισο.
Αυτή την ώρα σε θέλω να 'ρθεις
πνίγομαι μέσα στην άβυσσο.

Στο τηλέφωνο σε ψάχνω, σε ζητώ.
Η τι-βι δεν έχει τίποτα να δω,
σαν τον ξένο μες στο σπίτι μου γυρνώ
μάννα μου θα τρελαθώ!

Αυτή τη νύχτα σε θέλω να 'ρθεις
πνίγω στα χείλη το δάκρυ μου.
Αυτή τη νύχτα σε θέλω να 'ρθεις,
σαν μια σκιά στο κρεβάτι μου.

Αυτή την ώρα σε θέλω να 'ρθεις
σαν του Χριστού την ανάσταση.
Αυτή την ώρα σε θέλω να 'ρθεις
σαν χελιδόνι την άνοιξη.

Στο τηλέφωνο σε ψάχνω, σε ζητώ.
Η τι-βι δεν έχει τίποτα να δω,
σαν τον ξένο μες στο σπίτι μου γυρνώ
μάννα μου θα τρελαθώ!

Αυτή τη νύχτα σε θέλω να 'ρθεις
είν' η καρδιά μου μια όαση.
Αυτή τη νύχτα σε θέλω να 'ρθεις
η μοναξιά μου είναι κόλαση.

Αυτή την ώρα σε θέλω να 'ρθεις
για να με πας στον παράδεισο.
Αυτή την ώρα σε θέλω να 'ρθεις
πνίγομαι μέσα στην άβυσσο.

Στο τηλέφωνο σε ψάχνω, σε ζητώ.
Η τι-βι δεν έχει τίποτα να δω,
σαν τον ξένο μες στο σπίτι μου γυρνώ
μάννα μου θα τρελαθώ!

Πληροφορίες

Δεν υπάρχουν διαθέσιμες πληροφορίες.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου