Παρασκευή 10 Μαΐου 2019

Μικρή πατρίδα

Σύνθεση:Γιώργος Ανδρέου
Στίχοι:Παρασκευάς Καρασούλος
Ερμηνεία:Παντελής Θεοχαρίδης
Δίσκος:ΜΙΚΡΗ ΠΑΤΡΙΔΑ
Κυκλοφορία:1996

Στίχοι

Δεν έκανα ταξίδια μακρινά.
Τα χρόνια μου είχαν ρίζες, ήταν δέντρα,
που τα 'ντυσε με φύλλα η καρδιά
και τ' άφησε ν' ανθίζουν μες στην πέτρα.

Δεν έκανα ταξίδια μακρινά.
Οι άνθρωποι που αγάπησα ήταν δάση,
οι φίλοι μου φεγγάρια ήταν νησιά,
που δίψασε η καρδιά μου να τα ψάξει.

Το πιο μακρύ ταξίδι μου εσύ.
Η νύχτα εσύ, το όνειρο της μέρας.
Μικρή πατρίδα, σώμα μου κι αρχή,
η γη μου εσύ, ανάσα μου κι αέρας.

Δεν έκανα ταξίδια μακρινά.
Ταξίδεψε η καρδιά κι αυτό μου φτάνει.
Σε όνειρα, σε αισθήματα υγρά,
το μυστικό τον κόσμο ν' ανασάνει.

Επανεκτελέσεις

Πληροφορίες

Δεν υπάρχουν διαθέσιμες πληροφορίες.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου