Τετάρτη 22 Μαΐου 2019

Ερωτικό ταξίδι

Σύνθεση:Βαγγέλης Μακρυνάκης
Στίχοι:Δημήτρης Μουστάκας
Ερμηνεία:Ηλίας Ασβεστόπουλος
Δίσκος:ΜΠΑΝΑΝΕΣ
Κυκλοφορία:1988

Στίχοι

Στο μεθύσι μου επάνω
είπα πλάκα να σου κάνω
μωρό μου.
Είπα να σ' εγκαταλείψω
και με άλλες να γυρίζω
μικρό μου.

Και στην τρέλα μου επάνω
μπήκα σ' ένα αεροπλάνο
μωρό μου.
Μη με ψάχνεις στο μπαράκι
δε θα είμαι το βραδάκι
μικρό μου.

Και γυρίζω την Ελλάδα
στ' όνειρό μου σε ξανάδα
πάλι.
Και γυρίζω την Ελλάδα
σαν εσένα δεν ξανάδα
άλλη.

Στο μεθύσι μου επάνω
ξαναμπαίνω σ' αεροπλάνο
μωρό μου.
Και για σένανε την κάνω
το βραδάκι πριν πεθάνω
μικρό μου.

Μα σε βλέπω αλλαγμένη
κάτι σοβαρό συμβαίνει
μωρό μου.
Λέγε τώρα την αλήθεια
να μη ζω στα παραμύθια
μικρό μου.

Πληροφορίες

Δεν υπάρχουν διαθέσιμες πληροφορίες.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου