Παρασκευή 17 Μαΐου 2019

Εγώ θαλασσοδέρνομαι

Σύνθεση:Ηλίας Ποτοσίδης
Στίχοι:Γεράσιμος Τσάκαλος
Ερμηνεία:Πάνος Γαβαλάς
Δίσκος:Δίσκος 45στρ
Κυκλοφορία:1960

Στίχοι

Ήρθα, που να μην έσωνα, από την ξενιτιά
και έμαθα για σένανε πράματα μυστήρια,
που σε βγάζουν ένοχη χίλια δικαστήρια.

Εγώ θαλασσοδέρνομαι
μες στους ωκεανούς
κι εσύ μου έκανες δουλειές
που δεν τις βάζει ο νους.

Δυο πράγματα αγάπησα, τη θάλασσα κι εσένα
κι εσύ, αχ, σαν τη θάλασσα, σε φουρτούνες μ' έριξες
κι όλα μου τα όνειρα, άπονη, τα γκρέμισες.

Εγώ θαλασσοδέρνομαι
μες στους ωκεανούς
κι εσύ μου έκανες δουλειές
που δεν τις βάζει ο νους.

Τράβα, κυρά μου, τράβηξε όπου ζητάει η καρδιά σου
κι ασκόπως δεν σε γνώρισα ποτέ μες στη ζωή μου
κι ασκόπως δεν αγάπησα με όλη την ψυχή μου.

Εγώ θαλασσοδέρνομαι
μες στους ωκεανούς
κι εσύ μου έκανες δουλειές
που δεν τις βάζει ο νους.

Πληροφορίες

Δεν υπάρχουν διαθέσιμες πληροφορίες.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου