Τρίτη 7 Μαΐου 2019

Γλυκιά προσμονή

Σύνθεση:Γιώργος Σιμάτος
Στίχοι:Γιώργος Σιμάτος
Ερμηνεία:Τατιάνα Μανωλίδου
Δίσκος:Η ΤΑΤΙΑΝΑ ΜΑΝΩΛΙΔΟΥ ΕΡΜΗΝΕΥΕΙ
Κυκλοφορία:2006

Στίχοι

Πιάνω τις πρώτες, αφήνω τις δεύτερες
σκέψεις για έρωτες.
Ρίχνω στην πλάτη μου άδειο το σάκκο μου,
φοράω τις μπότες.

Ααα! ο αέρας γυρίζει,
ααα! τα πανιά μου γεμίζει.

Φεύγω, αφήνω πίσω μου,
σβήνω το χτες.
Μες στο φως, στα χρώματα
βγαίνω και με μεθάει η γλυκιά,
γλυκιά προσμονή.

Λέξεις που πλήγωσαν, σχέσεις που στοίχειωσαν
για χρόνια με δέσαν.
Γλιστρώ και λύνομαι, τώρα βυθίζομαι
στης λήθης τη ζέστα.

Ααα! ο αέρας γυρίζει,
ααα! τα πανιά μου γεμίζει.

Φεύγω, αφήνω πίσω μου,
σβήνω το χτες.
Μες στο φως, στα χρώματα
βγαίνω και με μεθάει η γλυκιά,
γλυκιά προσμονή.
Να κάνω μια νέα αρχή.

Πληροφορίες

Δεν υπάρχουν διαθέσιμες πληροφορίες.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου