Πέμπτη 2 Μαΐου 2019

Το Δεσποινάκι

Σύνθεση:Μάνος Χατζιδάκις
Στίχοι:Νίκος Γκάτσος
Ερμηνεία:Γρηγόρης Μπιθικώτσης - Αλίκη Βουγιουκλάκη
Δίσκος:Δίσκος 45στρ
Κυκλοφορία:1970

Στίχοι

– Στάσου λιγάκι, Αλικάκι,
στάσου λιγάκι κάτι να σου πω.
Έτσι που τρέχεις σκλάβο μ' έχεις
λες και δεν είμαι άνθρωπος κι εγώ.

– Άι κατ' ανέμου χριστιανέ μου
πας να με βάλεις πάλι σε μπελά.
Μπα σε καλό σου, το μυαλό σου
δε θα δουλεύει σήμερα καλά.

– Σε κυνηγάω και με ζέστη και με κρύο,
μπαίνω μαζί σου στο παλιό λεωφορείο,
δεν με κοιτάς και τότε γίνομαι θηρίο,
δεν μου μιλάς και μου πληγώνεις την καρδιά.

– Άκου και μένα να σου πω το βάσανό μου
μη με περνάς για κουρελόχαρτο του δρόμου.
Έχω περίπτερο στα Σούρμενα δικό μου,
έχω και κτήμα πατρικό στη Λιβαδειά.

– Ανάθεμά σε, τι φοβάσαι;
Στάσου λιγάκι κάτι να σου πω.
Τι παραπάνω θες να κάνω
για να πιστέψεις πόσο σ' αγαπώ;

Επανεκτελέσεις

Ο Μπιθικώτσης, καταχρηστικά, αντί για "Στάσου λιγάκι Δεσποινάκι" λέει "Αλικάκι", απευθυνόμενος προς την Αλίκη Βουγιουκλάκη.

Και οι τρεις ηχογραφήσεις μπήκαν σε μεγάλους δίσκους τις ίδιες ή τις επόμενες χρονιές:

• Του Μπιθικώτση στην «ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ».

• Του Μαρίνου στο «ΜΕΤΑ ΤΑ ΜΕΣΑΝΥΧΤΑ».

• Του Μήλα στο «ΜΑΝΟΣ ΧΑΤΖΙΔΑΚΙΣ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ» και στο «MEMORIES IN MUSIC FROM GREECE: CRETE».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου