Δευτέρα 3 Ιουνίου 2019

Κλείσε τα μάτια σου καρδιά μου

Σύνθεση:Γιώργος Κατσαρός
Στίχοι:Πυθαγόρας
Ερμηνεία:Μαρινέλλα
Δίσκος:Δίσκος 45στρ
Κυκλοφορία:1966

Στίχοι

Κλείσε τα μάτια σου καρδιά μου
για να μη δεις τα βάσανά μου.
Πέτρα κι αν είσαι, θα ραγίσεις
σίδερο να 'σαι, θα λυγίσεις.

Εγώ συνήθισα να ζω
σαν του γιαλού το βράχο
κι όσες φουρτούνες και να δω
ούτε γελώ, ούτε πονώ,
όσο καημό, όσο καημό και να 'χω.

Κλείσε τα μάτια σου καρδιά μου
και μην κοιτάς τη συμφορά μου.
Φτάνουν τα βάσανα που είδες
μες στης ζωής τις καταιγίδες.

Επανεκτελέσεις

Πληροφορίες

Τραγούδι από την ταινία του Κώστα Καραγιάννη «Τσακισμένη απ' την ορφάνια», του 1965. Εκεί το ερμήνευε η Ελένη Ανουσάκη, που έλεγε μόνο το πρώτο κουπλέ με το ρεφρέν. Αυτή η ηχογράφηση κυκλοφόρησε με τη συλλογή του 1995 που λέω στις επανεκτελέσεις.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου