Τετάρτη 19 Ιουνίου 2019

Νύχτα με παίρνεις

Σύνθεση:Χρήστος Δάντης
Στίχοι:Κώστας Τουρνάς
Ερμηνεία:Κατερίνα Τοπάζη
Δίσκος:ΠΑΡΑΜΥΘΙ ΜΟΥ ΜΙΚΡΟ
Κυκλοφορία:2001

Στίχοι

Φως, άναψες φως
να 'ξερα πώς
με ξεκινάς.
Φως, έφερες φως
να 'ξερα πώς,
πού θα με πας.

Ό,τι μου λείπει, μπορείς
να μου το δίνεις μπορείς,
εσύ το μπορείς.
Έναν διακόπτη γυρνάς
και με ανάβεις,
με καις, με γεννάς.

Νύχτα με παίρνεις,
νύχτα με δένεις,
νύχτα μου δίνεις φτερά.
Νύχτα ξυπνάω,
σ' αναζητάω
να μ' αγκαλιάσεις ξανά.

Φως, γίνεσαι φως
ξέρεις το πώς
κι ας μη μιλάς.
Φως, είσαι το φως,
ηλεκτρισμός
σαν μ' ακουμπάς.

Κι ό,τι μου λείπει, μπορείς
να μου το δίνεις μπορείς,
τα πάντα μπορείς.
Έναν διακόπτη γυρνάς
και με ανάβεις,
με καις, με γεννάς.

Επανεκτελέσεις

Πληροφορίες

Δεν υπάρχουν διαθέσιμες πληροφορίες.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου