Παρασκευή 7 Ιουνίου 2019

Πάντα νύχτα

Σύνθεση:Γιάννης Σπανός
Στίχοι:Τάκης Καρνάτσος
Ερμηνεία:Νικόλας Μητσοβολέας
Δίσκος:ΠΕΣ ΜΟΥ ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ
Κυκλοφορία:1993

Στίχοι

Νύχτα με τρελαίνεις
με γελάς, με συνεπαίρνεις,
πάντα νύχτα.
Νύχτα σε γνωρίζω
όμως δε σ' αναγνωρίζω,
πάντα νύχτα.

Πάντα νύχτα έρχεσαι, μ' αρπάζεις,
λάμψη στο σκοτάδι με τρομάζεις,
δύσκολο να σ' έχω, να σ' αντέχω,
να σ' αγαπώ.
Πάντα νύχτα έρχεσαι, μ' αρπάζεις,
λάμψη στο σκοτάδι με τρομάζεις,
δύσκολο να σ' έχω, να σ' αντέχω,
μα σ' αγαπώ.

Νύχτα σαν μετάξι
ξεγλιστράς σαν σπορ αμάξι,
πάντα νύχτα.
Νύχτα με παιδεύεις
με τυλίγεις, μου ξεφεύγεις,
πάντα νύχτα.

Πάντα νύχτα έρχεσαι, μ' αρπάζεις
λάμψη στο σκοτάδι με τρομάζεις,
δύσκολο να σ' έχω, να σ' αντέχω,
να σ' αγαπώ.
Πάντα νύχτα έρχεσαι, μ' αρπάζεις,
λάμψη στο σκοτάδι με τρομάζεις,
δύσκολο να σ' έχω, να σ' αντέχω,
μα σ' αγαπώ.

Νύχτα, καταιγίδα
το σεντόνι σου παγίδα,
πάντα νύχτα.
Ίχνη που δε σβήνεις,
σε μιαν έξαψη μ' αφήνεις,
πάντα νύχτα.

Πάντα νύχτα έρχεσαι, μ' αρπάζεις
λάμψη στο σκοτάδι με τρομάζεις,
δύσκολο να σ' έχω, να σ' αντέχω,
να σ' αγαπώ.
Πάντα νύχτα έρχεσαι, μ' αρπάζεις,
λάμψη στο σκοτάδι με τρομάζεις,
δύσκολο να σ' έχω, να σ' αντέχω,
μα σ' αγαπώ.

Επανεκτελέσεις

Πληροφορίες

Δεν υπάρχουν διαθέσιμες πληροφορίες.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου