Δευτέρα 3 Ιουνίου 2019

Θάλασσά μου

Σύνθεση:Μίμης Πλέσσας
Στίχοι:Άκος Δασκαλόπουλος
Ερμηνεία:Λίτσα Σακελλαρίου
Δίσκος:Δίσκος 45στρ
Κυκλοφορία:1966

Στίχοι

Κλαίω και σε πικραίνω
θάλασσά μου, θάλασσά μου.
Μαύρο μαντήλι έδεσα
στα μαλλιά μου, θάλασσά μου.
Κλαίω και σε μαλώνω
θάλασσά μου, θάλασσά μου,
μου πήρες τον καλό μου
και μου μάτωσες την καρδιά μου.

Αχ να 'μουνα τ' αγέρι
να πετούσα, θάλασσά μου,
τ' άσπρο μου περιστέρι
να φιλούσα, θάλασσά μου.
Στην άλλη άκρη πέρα
από το κύμα, θάλασσά μου,
μου πήρες τον καλό μου
και μου μάτωσες την καρδιά μου.

Φέρ' τον για λίγο πίσω,
δεν αντέχω, θάλασσά μου.
Κόβω και σου πετάω
την καρδιά μου, θάλασσά μου.
Κλαίω και σε μαλώνω
θάλασσά μου, θάλασσά μου,
μου πήρες τον καλό μου
και μου μάτωσες την καρδιά μου.

Επανεκτελέσεις

Πληροφορίες

Η Μαρινέλλα έχει ορισμένες μικροδιαφορές:

Κλαίω και σε πικραίνω
θάλασσά μου, θάλασσά μου.
Μαύρο μαντήλι έδεσα
στα μαλλιά μου, στα μαλλιά μου.
Κλαίω και σε μαλώνω,
θάλασσά μου, θάλασσά μου,
μου πήρες τον καλό μου
και μου μάτωσες την καρδιά μου.

Αχ να 'μουνα τ' αγέρι
και να πετούσα, θάλασσά μου,
τ' άσπρο μου περιστέρι
να το φιλούσα, θάλασσά μου.
Στην άλλη άκρη πέρα
από το κύμα, θάλασσά μου,
μου πήρες τον καλό μου
και μου μάτωσες την καρδιά μου.

Φέρ' τον για λίγο πίσω,
δεν αντέχω, θάλασσά μου.
Κόβω και σου πετάω
την καρδιά μου αχ, θάλασσά μου.
Φέρ' τον για λίγο πίσω,
δεν αντέχω, θάλασσά μου
μου πήρες τον καλό μου
και μου μάτωσες την καρδιά μου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου