Τετάρτη 24 Ιουλίου 2019

Η βαλκυρία του κάδρου

Σύνθεση:Γιάννης Σπανός
Στίχοι:Ισιδώρα Καμαρινέα
Ερμηνεία:Αρλέτα
Δίσκος:ΣΤΟΝ ΡΥΘΜΟ ΤΟΥ ΑΓΕΡΑ
Κυκλοφορία:1968

Στίχοι

Στη γωνιά σωρό τα ξύλα,
τα γραφτά ριγμένα χάμου
και μια Μπρούχελθ στο πορτραίτο
να σε παίρνει από κοντά μου.

Τα μικρά μου αδέξια χρόνια
στη γαλάζια πολυθρόνα
να θωρούν πιστά το τζάκι,
μια βραδιά, κάποιο χειμώνα.

Λίγοι στίχοι του Καβάφη
αίσθημα, δειλία, πάθος.
Να σε κέρδιζα είχα ελπίσει
παιδικό και μάταιο λάθος.

Κι όταν το παλιό πορτραίτο
βλέποντας εκεί, αντικρύ μου,
"Τέτοια χέρια, κρίνους", μου είπες
"ονειρεύεται η ψυχή μου".

Τα μικρά, κοντά μου χέρια
κρύβοντας αδέξια πίσω
όλο τη φωτιά κοιτούσα
τρέμοντας να μη δακρύσω.

____________________________

Μπρούχελθ (σκανδ. Brunhildr): Μία από τις βαλκυρίες που, κατά τη σκανδιναυική μυθολογία, συνόδευαν τις ψυχές στη Βαλχάλα.

Πληροφορίες

Την ίδια χρονιά κυκλοφόρησε και σε δίσκο 45στρ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου