Τρίτη 23 Ιουλίου 2019

Παράκληση

Σύνθεση:Γιώργος Ρωμανός
Στίχοι:Όμηρος Μπεκές
Ερμηνεία:Αρλέτα
Δίσκος:ΣΤΟΝ ΡΥΘΜΟ ΤΟΥ ΑΓΕΡΑ
Κυκλοφορία:1968

Στίχοι

Παρακαλώ σε, φίλε μου Τσουνγκ Τσε
να μη σιμώνεις στο χωριό τους χωριανούς μου,
να μη μου σπάνεις τις ιτιές.
Καθόλου δε σκοτίζομαι γι' αυτές,
όμως φοβάμαι τους γονιούς μου.

Εσένα σκέφτομαι Τσουνγκ Τσε και σ' αγαπώ.
Τρομάζω, ωστόσο, εγώ στα λόγια τους.
Αν με ρωτήσουν, τι να πω;

Παρακαλώ σε, φίλε μου Τσουνγκ Τσε
μη σκαρφαλώνεις πια στις μάντρες
και μη μου σπάνεις τις μουριές.
Καθόλου δε σκοτίζομαι γι' αυτές,
όμως φοβάμαι, ω, τους άντρες.

Εσένα σκέφτομαι Τσουνγκ Τσε και σ' αγαπώ.
Τρομάζω, ωστόσο, εγώ τ' αδέρφια μου.
Αν με μαλώσουν, τι να πω;

Παρακαλώ σε, φίλε μου Τσουνγκ Τσε,
μην μπαίνεις στο μπαξέ που 'ναι δικός μου,
μη μου τσακίσεις το δενδρί τ' αγαπητό.
Καθόλου δε σκοτίζουμαι γι' αυτό.
Όμως φοβάμαι τα κακόλογα του κόσμου.

Εσένα σκέφτομαι Τσουνγκ Τσε και σ' αγαπώ.
Τρομάζω, ωστόσο, τους ανθρώπους.
Αν φλυαρήσουν, τι να πω;

Πληροφορίες

Διασκευή αρχαίου κινεζικού ποιήματος, από το «Βιβλίο των ωδών» («Shih ching», 1100 - 600 π.Χ).

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου