Σάββατο 6 Ιουλίου 2019

Νυχτερινό παζάρι στο Μαρακές

Σύνθεση:Lorrena McKennitt
Στίχοι:Ρένια Στίλογλου
Ερμηνεία:Καλλιόπη Βέττα
Δίσκος:ΣΤΟ ΦΩΣ
Κυκλοφορία:1999

Στίχοι

Μέσα σε κύκλους πρόσωπα λάμπουν
κομμάτι σελήνης, πληγή τ' ουρανού,
βάρδοι τυμπάνων καρδιές ραγίζουν
κι όλοι σωπαίνουν στο χορό του καπνού.

Θες τη μορφή μου μάσκα κι εικόνα
κλάμα ανθρώπινο, σκέψεις του νου.
Ψάξε σε σένα να βρεις εμένα
είμαι η όψη δικού σου Θεού.

Υφαντές ιστορίες, μοίρα γραμμένη
μόνη αλήθεια η τιμή του χρυσού.
Χαλί η μαγεία στο χώμα απλωμένη
αμαρτίας παζάρι νυχτερινό.

Θες τη μορφή μου μάσκα κι εικόνα
κλάμα ανθρώπινο, σκέψεις του νου.
Ψάξε σε σένα να βρεις εμένα
είμαι η όψη δικού σου Θεού.

Σε πάπυρο είναι η γνώση δοσμένη
φωνή σιωπηλή ακούς να μιλά.
Τι φέρνει άσπρο άτι από το Νείλο;
Στο φως της φλόγας η κόμπρα γελά.

Θες τη μορφή μου μάσκα κι εικόνα
κλάμα ανθρώπινο, σκέψεις του νου.
Ψάξε σε σένα να βρεις εμένα
είμαι η όψη δικού σου Θεού.

Πληροφορίες

Διασκευή με ελεύθερη απόδοση των στίχων, του τραγουδιού «Marrakesh Night Market», σε μουσική, στίχους και ερμηνεία της Καναδού Lorrena McKennitt, από τον δίσκο της «THE MASK AND MIRROR» (1994).

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου