Σάββατο 6 Ιουλίου 2019

Του χωριού η τρελή

Σύνθεση:Γιάννης Κ. Ιωάννου
Στίχοι:Άγγελος Κατσίρης
Ερμηνεία:Καλλιόπη Βέττα
Δίσκος:ΣΤΟ ΦΩΣ
Κυκλοφορία:1999

Στίχοι

Πήρ' απόφαση ένα βράδυ
να χορεύω με τα μάτια μου κλειστά
κι ενώ θα 'μαι 'δώ τριγύρω
Θα 'χω φύγει μακριά.

Μέσα μου έχω πανηγύρι
κι η καρδιά μου ντέφι σπαρταρά.
Κρασί γεμίζω το ποτήρι
κι ας γελάτε σεις κρυφά.

Εγώ είμαι ό,τι είμαι
κι ό,τι θέλει ας μου συμβεί.
Αγαπάω ό,τι αγαπάω
είμαι του χωριού η τρελή.

Θα με πάρουνε ιππότες
αντρειωμένοι και ξανθοί
Θα με κάνουν παραμύθι
και πριγκίπισσα σωστή.

Εγώ είμαι ό,τι είμαι
κι ό,τι θέλει ας μου συμβεί<.br> Αγαπάω ό,τι αγαπάω
είμαι του χωριού η τρελή.

Θα χορεύω στα λιβάδια
με χρυσά φορέματα,
θα αγγίζω όλα τ' αστέρια
και θα ζω με ψέματα.

Εγώ είμαι ό,τι είμαι
κι ό,τι θέλει ας μου συμβεί.
Αγαπάω ό,τι αγαπάω
είμαι του χωριού η τρελή.

Πληροφορίες

Δεν υπάρχουν διαθέσιμες πληροφορίες.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου