Τρίτη 16 Ιουλίου 2019

Γεντί Κουλέ

Σύνθεση:Ντίνος Χριστιανόπουλος
Στίχοι:Ντίνος Χριστιανόπουλος
Ερμηνεία:Δημήτρης Νικολούδης
Δίσκος:ΜΕ ΤΕΧΝΗ ΚΑΙ ΜΕ ΠΑΘΟΣ
Κυκλοφορία:1997

Στίχοι

Πολλά τραγούδια ήξερα για το Γεντί Κουλέ
και σαν φαρμάκι έσταζε η πίκρα τους βαθιά μου,
μα πού να φανταζόμουνα πως κάποτε κι εσέ
κλεισμένο μέσα στο Γεντί, θα σ' έκλεγε η καρδιά μου.

Μες στο Γεντί σε θάψανε,
τα όνειρά μας κάψανε.
Τα όνειρά μας κάψανε
κι εμένα με ρημάξανε.

Τα τόσα σου τα όνειρα κι η λάγνα σου η ψυχή
δε βρήκανε χειρότερο κιβούρι να θαφτούνε.
Θάφτηκε κι η αγάπη μας μαζί στο Γεντί,
τι άλλες, Θέ μου, συμφορές ακόμα θα μας βρούνε!

Μες στο Γεντί σε θάψανε,
τα όνειρά μας κάψανε.
Τα όνειρά μας κάψανε
κι εμένα με ρημάξανε.

Στο κάθε επισκεπτήριο μου καίγεται η καρδιά
τις αλυσίδες βλέποντας να σέρνεις τσακισμένος
και σκέφτομαι, μια κι έφταιξες εσύ για όλ' αυτά,
γιατί να είμαι τότε εγώ ο πιο τιμωρημένος;

Μες στο Γεντί σε θάψανε,
τα όνειρά μας κάψανε.
Τα όνειρά μας κάψανε
κι εμένα με ρημάξανε.

Πληροφορίες

Δεν υπάρχουν διαθέσιμες πληροφορίες.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου