Τετάρτη 31 Ιουλίου 2019

Ο γιος του ανέμου

Σύνθεση:Βαγγέλης Γερμανός
Στίχοι:Βαγγέλης Γερμανός
Ερμηνεία:Βαγγέλης Γερμανός - Αφροδίτη Μάνου
Δίσκος:ΧΑΔΙΑ ΚΑΙ ΧΑΣΤΟΥΚΙΑ
Κυκλοφορία:1985

Στίχοι

Ο κοσμάκης με ψωμί μόνο δε ζει.
Αργοναύτης είμαι εγώ κι εσύ νησί
με σημάδια ερωτικά
σημαδεύω τα χαρτιά
τ' όνειρό μας οδηγώ
γιατί είμαι εγώ
ο γιος του ανέμου, o γιος του ανέμου.

Θεατρίνοι με τρομπέτες και βιολιά,
σαλτιμπάγκοι σαν πολύχρωμα πουλιά,
ακροβάτες σοβαροί
και παραδεισένια ουρί
με φωνάζουν αρχηγό
γιατί είμαι εγώ
ο γιος του ανέμου, ο γιος του ανέμου.

Σαν το κύμα στ' ακρογιάλι σου θα 'ρθω,
μες στο στήθος σου θ' αράξω και θα πιω
της αγάπης το κρασί,
που μ' αρνήθηκες εσύ
όπου να 'σαι θα σε βρω
γιατί είμαι εγώ
ο γιος του ανέμου, ο γιος του ανέμου.

Επανεκτελέσεις

Πληροφορίες

Δεν υπάρχουν διαθέσιμες πληροφορίες.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου