Τρίτη 30 Ιουλίου 2019

Χόρεψε μαζί μου

Σύνθεση:Βαγγέλης Γερμανός
Στίχοι:Βαγγέλης Γερμανός
Ερμηνεία:Βαγγέλης Γερμανός - Αφροδίτη Μάνου
Δίσκος:ΧΑΔΙΑ ΚΑΙ ΧΑΣΤΟΥΚΙΑ
Κυκλοφορία:1985

Στίχοι

Χόρεψε μαζί μου σαν αστέρι
χόρεψε μαζί μου μέσα στο σκοτάδι,
έξω από τον κόσμο, εμείς οι δυο μας μόνοι
και πάνω το φεγγάρι, σαν φέτα από πεπόνι.

Να το κοιτάμε να καπνίζει
και να μας κλείνει το μάτι,
στ' αυτάκι σου να ζωγραφίζει
ένα μικρό παλάτι.

Χόρεψε μαζί μου σαν αστέρι
χόρεψε μαζί μου μέσα στο σκοτάδι,
έξω από τον κόσμο, εμείς οι δυο μας μόνοι
κι επάνω το φεγγάρι, σαν φέτα από πεπόνι.

Αυτό το βράδυ θα τελειώσει
όπως τελειώνει ένας μύθος
και θα 'χουμε κι οι δυο μας νιώσει
βαθιά του έρωτα το βύθος,
μακριά απ' το αγριεμένο πλήθος.

Πληροφορίες

Δεν υπάρχουν διαθέσιμες πληροφορίες.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου