Πέμπτη 29 Αυγούστου 2019

Πάρε τον ηλεκτρικό

Σύνθεση:Γιώργος Χατζηνάσιος
Στίχοι:Γιάννης Λογοθέτης
Ερμηνεία:Μανώλης Μητσιάς
Δίσκος:ΕΧΕΙ Ο ΘΕΟΣ
Κυκλοφορία:1973

Στίχοι

Πάρε τον ηλεκτρικό
έχω αγωνία
στη Νέα Ιωνία
έλα, σ' αγαπώ.

Είναι η καρδιά μου κάρβουνο αναμμένο
και σε περιμένω και σε περιμένω.
Χάνεται η καρδιά μου σε βαθύ πηγάδι
έλα αυτό το βράδυ, έλα αυτό το βράδυ.

Πάρε τον ηλεκτρικό
έχω αγωνία
στη Νέα Ιωνία
έλα, σ' αγαπώ.

Πάρε τον ηλεκτρικό,
βάσανο μεγάλο
δεν αντέχω άλλο
έλα, σ' αγαπώ.

Είναι η καρδιά μου κάρβουνο αναμμένο
και σε περιμένω και σε περιμένω.
Χάνεται η καρδιά μου σε βαθύ πηγάδι
έλα αυτό το βράδυ, έλα αυτό το βράδυ.

Πάρε τον ηλεκτρικό,
βάσανο μεγάλο
δεν αντέχω άλλο
έλα, σ' αγαπώ.

Πληροφορίες

Αρχές του 1974 κυκλοφόρησε και σε δίσκο 45στρ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου