Τρίτη 27 Αυγούστου 2019

Μια Κεφαλονίτισσα

Σύνθεση:Λουκιανός Κηλαηδόνης
Στίχοι:Νίκος Γκάτσος
Ερμηνεία:Μανώλης Μητσιάς
Δίσκος:Η ΚΟΚΚΙΝΗ ΚΛΩΣΤΗ
Κυκλοφορία:1972

Στίχοι

Μια Κεφαλλονίτισσα μέσ' απ' τ' Αργοστόλι,
μια Κεφαλλονίτισσα –και πώς να σας το πω;–
μια Κεφαλλονίτισσα μου 'δωσε πιστόλι,
μου 'δωσε περίστροφο να πάω να σκοτωθώ.

Ντόνα, Μαντόνα, γλυκιά Κεφαλλονίτισσα
Ντόνα, Μαντόνα με πίκρανες πολύ.
Όχι κυρά μου όχι, πιστόλι δε σου ζήτησα
όχι κυρά μου όχι, σου ζήτησα φιλί.

Μια Κεφαλλονίτισσα κάποιο μεσημέρι,
μια Κεφαλλονίτισσα –και πώς να σας το πω;–
μια Κεφαλλονίτισσα μου 'δωσε μαχαίρι
άγιε μου Γεράσιμε για να μαχαιρωθώ.

Ντόνα, Μαντόνα, γλυκιά Κεφαλλονίτισσα
Ντόνα, Μαντόνα με πίκρανες πολύ.
Όχι κυρά μου όχι, μαχαίρι δε σου ζήτησα
όχι κυρά μου όχι, σου ζήτησα φιλί.

Επανεκτελέσεις

Πληροφορίες

Αρχές του 1973 κυκλοφόρησε σε μικρούς δίσκους και με την ετικέτα της His Master's Voice και με την ετικέτα της Columbia, ενώ στη συνέχεια μπήκε και στον 2ο προσωπικό δίσκο του Μητσιά.

Η ηχογράφηση του Μπιθικώτση είναι κι αυτή από το 1972, αλλά έμεινε ακυκλοφόρητη μέχρι τη συλλογή που αναφέρω. Αυτός, και στο δεύτερο ρεφρέν λέει "πιστόλι δε σου ζήτησα"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου