Δευτέρα 12 Αυγούστου 2019

Πού είσαι

Σύνθεση:Δημήτρης Κοντόπουλος
Στίχοι:Νίκος Γρίτσης
Ερμηνεία:Βανέσα Αδαμοπούλου
Δίσκος:ΛΟΥΦΑ ΚΑΙ ΠΑΡΑΛΛΑΓΗ: ΣΕΙΡΗΝΕΣ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ
Κυκλοφορία:2005

Στίχοι

Μόνο με τηλεφωνήματα
και απρόσωπα μηνύματα
έχω με τα συναισθήματα
προβλήματα.
Κάθε μέρα και χειρότερη,
κάθε νύχτα σκοτεινότερη
όλο νιώθω και λιγότερη
σε δύναμη εγώ.

Πού είσαι να μου δώσεις κάποια λύση,
πού είσαι να με πάρεις αγκαλιά,
μου λείπεις και δεν το 'χω συνηθίσει,
κάθε ώρα μου στοιχίζει ακριβά.
Πού είσαι να μου πεις καμιά κουβέντα,
πού είσαι να μου κάνεις συντροφιά,
στον έρωτα εγώ δεν έχω ρέντα
έχω λίγο άτυχη καρδιά.

Δε μου φτάνουνε τα νέα σου
θέλω να 'χω την παρέα σου,
να ακουμπήσουνε τα μάτια μου στη θέα σου.
Η καρδιά μου είναι μόνη της,
αδιέξοδοι οι δρόμοι της,
το 'χεις πάρει το τιμόνι της
μα δεν την οδηγείς.

Πληροφορίες

Από την ταινία του Νίκου Περράκη «Λούφα και παραλλαγή: Σειρήνες στο Αιγαίο», που προβλήθηκε την περίοδο 2005-06

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου