Παρασκευή 6 Σεπτεμβρίου 2019

Το νιώθω τώρα

Σύνθεση:Νίκος Μαμαγκάκης
Στίχοι:Γιώργος Ιωάννου
Ερμηνεία:Δημήτρης Ψαριανός
Δίσκος:ΚΕΝΤΡΟ ΔΙΕΡΧΟΜΕΝΩΝ
Κυκλοφορία:1982

Στίχοι

Κλεισμένος είμαι
καρτερώ το μήνυμά σου
κι άλλα σινιάλα μάζεψα που έκανες.
Το χέρι σου που απάνω μου ξεχάστηκε,
θερμό ιδιαίτερα της χειραψίας σου το σφίξιμο
και το φιλί, που αποχαιρετισμού δεν έμοιαζε.

Κάποιο σημείωμα,
κάποιο βαθύ ξεμακρισμένο τηλεφώνημα
από το δορυφόρο θα χυμήξει επάνω μου.
Του έρωτά μας θα 'ναι η αντανάκλαση.
Ματιές, κλεφτές ματιές, αστραφτερές ματιές,
πικρές ματιές, όταν χωρίζαμε προχτές στ' αεροδρόμιο.

Το νιώθω τώρα πως θα 'ρθεις
αν όχι, φτάνει μόνο που με κοίταξες.
Εσύ με νοιάζεις, θά 'ρθεις κάποτε,
μπορώ να περιμένω χρόνους άπειρους
να περπατώ και να μη βλέπω γύρω μου.

Ευτυχισμένος στο κρεβάτι μου
δε νιώθω πια την επανάσταση της σάρκας μου.
Εσύ με νοιάζεις, θά 'ρθεις κάποτε,
μπορώ να περιμένω χρόνους άπειρους,
να περπατώ και να μη βλέπω γύρω μου.
Έστω για να με βρίσεις, έλα κάποτε.

Επανεκτελέσεις

Πληροφορίες

Δεν υπάρχουν διαθέσιμες πληροφορίες.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου