Τετάρτη 4 Σεπτεμβρίου 2019

Ένας φίλος

Σύνθεση:Γιώργος Κατσαρός
Στίχοι:Πυθαγόρας
Ερμηνεία:Λίτσα Διαμάντη - Γιάννης Πάριος
Δίσκος:Δίσκος 45στρ
Κυκλοφορία:1970

Στίχοι

Ένας φίλος μας παλιός,
που μας ήξερε αλλιώς,
με βρήκε μες στο δρόμο μου,
με χτύπησε στον ώμο μου
και με ρώτησε για σένα
και του απάντησα θλιμμένα:

Φίλε μου δεν υπάρχει πια
ο άνθρωπος εκείνος.
Υπάρχει μια πληγή βαθιά
κι είν' η δική μου η καρδιά
σαν ματωμένος κρίνος.

Ένας φίλος μας παλιός
με κοιτούσε σκεφτικός
κι ώρες μαζί μου έκλαιγε
και τίποτα δεν έλεγε.
Τέτοιες ώρες δεν μιλάνε,
όταν οι πληγές πονάνε.

Πληροφορίες

Το 1971 ακούστηκε και στην ταινία του Ορ. Λάσκου «Κρεββατομουρμούρα». (Στο playback ακούγεται η δεύτερη φωνή του Πάριου, ενώ στη σκηνή η Διαμάντη είναι μόνη της).

Το 1972 μπήκε και στον δίσκο της Διαμάντη «ΔΩΔΕΚΑ ΕΠΙΤΥΧΙΕΣ».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου