Τρίτη 3 Σεπτεμβρίου 2019

Πού το πας

Σύνθεση:Γεράσιμος Λαβράνος
Στίχοι:Ελπίδα Περικλάκη
Ερμηνεία:Πάνος Κόκκινος - Κρύσταλ
Δίσκος:Δίσκος 45στρ
Κυκλοφορία:1966

Στίχοι

Πού το πας, πού το πας;
Γιατί με τυραννάς;
Πες μου τι θες και τι ζητάς,
αν με μισείς, αν μ' αγαπάς.

Τι ζητάς και με παιδεύεις;
Από μένα τι ζητάς;
Μια μου λες πως με λατρεύεις,
μια μου λες δε μ' αγαπάς.
Σαν παιδί με κοροϊδεύεις,
σαν εχθρό με τυραννάς.

Πού το πας, πού το πας;
Γιατί με τυραννάς;
Πες μου τι θες και τι ζητάς,
αν με μισείς, αν μ' αγαπάς.

Τη στιγμή που με λατρεύεις
σαν σκουπίδι με πετάς.
Με φαρμάκι τα νοθεύεις
τα φιλιά που με κερνάς.
Σε τι νόμισμα πιστεύεις,
σε τι πράγμα προσκυνάς;

Πού το πας, πού το πας;
Γιατί με τυραννάς;
Πες μου τι θες και τι ζητάς,
αν με μισείς, αν μ' αγαπάς.

Επανεκτελέσεις

Πληροφορίες

Η επανεκτέλεση του Γερολυμάτου κυκλοφόρησε ταυτόχρονα και σε δίσκο 45στρ, ενώ το 1995 κυκλοφόρησε η ίδια ηχογράφηση αλλά σε remix, με την Σάντυ Λάμπρου στα φωνητικά, στον δίσκο «ΣΕΡΓΙΑΝΙ ΤΟ ΦΙΛΙ». Εκεί μάλιστα τα οπισθόφυλλα και στο LP και στο CD έχουν κάνει... αλλαγή φύλλου στη στιχουργό, που τη λένε "Ε. Περικλάκης".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου