Τετάρτη 4 Σεπτεμβρίου 2019

Υπάρχει το αλλά

Σύνθεση:Βασίλης Βασιλειάδης
Στίχοι:Ανδρέας Κλησιάρης
Ερμηνεία:Λίτσα Διαμάντη - Γιάννης Πάριος
Δίσκος:Δίσκος 45στρ
Κυκλοφορία:1972

Στίχοι

Τούτα τα μπράτσα,
τούτα τα χέρια
που μ' αγκαλιάζουνε
είναι δικά μου
κρυφή χαρά μου
φωτιές μ' ανάβουνε.

Είναι δικά μου
κρυφή χαρά μου
φωτιές μ' ανάβουνε,
τούτα τα μπράτσα
τούτα τα χέρια
που μ' αγκαλιάζουνε.

Αλλά, αλλά, αλλά,
υπάρχει το αλλά,
η αμφιβολία που με τυραννά.
Αλλά, αλλά, αλλά,
υπάρχει το αλλά,
η αμφιβολία, που όλα τα χαλά.

Σβήνει ο κόσμος
κάθε που γέρνει
στο μαξιλάρι μου.
Μέσα στη νύχτα
ο ήλιος βγαίνει
μόνο για χάρη μου.

Μέσα στη νύχτα
ο ήλιος βγαίνει
μόνο για χάρη μου.
Σβήνει ο κόσμος
κάθε που γέρνει
στο μαξιλάρι μου.

Πληροφορίες

Την ίδια χρονιά μπήκε και στον προσωπικό δίσκο της Διαμάντη «ΔΩΔΕΚΑ ΕΠΙΤΥΧΙΕΣ».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου