Σάββατο 30 Ιανουαρίου 2016

ΤΗΣ ΓΥΝΑΙΚΑΣ Η ΚΑΡΔΙΑ

Σύνθεση:Διάφοροι
Στίχοι:Διάφοροι
Ερμηνεία:Στράτος Διονυσίου
Κυκλοφορία:Δεκ 1983
Ετικέτα:Minos MSM 504 (LP)
Διάκριση:Gold 50
Εγγραφές

01. Ο δικαστής

(Τάκ. Σούκας/Γ. Βρούβας)

02. Όταν ένας άντρας κλαίει

(Τάκ. Σούκας/Κ. Κοφινιώτης)

03. Καλά είμαι και μόνος μου

(Τάκ. Σούκας/Γ. Μίτσιγκας)

04. Τι γυναίκα είσαι συ

συμμ. Μαρ. Βλαχάκη (Αντ. Ρεπάνης/Κατερ. Πανάγου)

05. Υποψιάζομαι

(Κ. Λιβανός)

06. Το φορτηγό

(Αλέκ. Χρυσοβέργης/Σπ. Γιατράς)

07. Εγώ που σ' αγάπησα

συμμ. Μαρ. Βλαχάκη (Λ. Ζέρβας/Ανδρ. Σπυρόπουλος)

08. Πρέπει να 'χεις θάρρος

συμμ. Χάρ. Αλεξίου (Αλέκ. Χρυσοβέργης/Σπ. Γιατράς)

09. Χωρίς αισθήματα

(Θ. Πολυκανδριώτης/Γιάν. Πάριος)

10. Της γυναίκας η καρδιά

(Αλέκ. Χρυσοβέργης/Σπ. Γιατράς)

11. Σε συλλογιέμαι

(Γιάν. Παλαιολόγου/Ανδρ. Σπυρόπουλος)

12. Ο καημός μου είσαι συ

(Τάκ. Σούκας/Ν. Λουκάς)

13. Πού πας φωτιά

(Θ. Πολυκανδριώτης/Σαρ. Αλιβιζάτος)

14. Γύρισε κοντά μου

(Θ. Πολυκανδριώτης/Γιάν. Πάριος)

Πηγή: Προσωπικά
Πληροφορίες

Δεν υπάρχουν διαθέσιμες πληροφορίες.

Εναλλακτικά δεδομένα

Συντελεστές κατά τον δίσκο

▸ Οι συμμετοχές στην ερμηνεία δεν αναφέρονται. Η διόρθωση έγινε εξ ακοής.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου