Σάββατο 12 Μαΐου 2018

Εγώ που σ' αγάπησα

Σύνθεση:Λευτέρης Ζέρβας
Στίχοι:Ανδρέας Σπυρόπουλος
Ερμηνεία:Στράτος Διονυσίου - Μαρίνα Βλαχάκη
Δίσκος:ΤΗΣ ΓΥΝΑΙΚΑΣ Η ΚΑΡΔΙΑ
Κυκλοφορία:1983

Στίχοι

Τι μου ζήτησες εσύ
και δεν σ' το 'χα δώσει,
που ψάχνεις για άλλη αγκαλιά
και μ' έχεις φαρμακώσει;

Πότε κράτησα εγώ
κάτι και για μένα;
Όλα στα πόδια σου σωρό
τα είχα απλωμένα.

Εγώ που σ' αγάπησα,
εγώ που σε πόνεσα
και μια ολόκληρη ζωή
για σένα ξόδεψα,
τι μου ζήτησες εσύ, τι
και δεν σου το 'δωσα;

Ό,τι ζήτησες εσύ
έγινα θυσία,
μα στην καρδιά μου τη χρυσή
δεν δίνεις σημασία.

Είχα μέσα μου κι εγώ
μια κρυφή ελπίδα,
μα από τα χέρια σου τα δυο
ποτέ καλό δεν είδα.

Πληροφορίες

Η Βλαχάκη δεν αναφέρεται στον δίσκο. Ποντάρω όμως στο... αφτί μου και στο ότι εκείνη την εποχή ήταν αποκλειστική σχεδόν συνοδός του Διονυσίου στις δεύτερες φωνές.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου