Τετάρτη 3 Φεβρουαρίου 2016

14 ΜΕΓΑΛΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ: ΣΤΕΛΙΟΣ ΚΑΖΑΝΤΖΙΔΗΣ 2

Σύνθεση:Διάφοροι
Στίχοι:Διάφοροι
Ερμηνεία:Στέλιος Καζαντζίδης
Κυκλοφορία:Σεπ 2006
Ετικέτα:EMI 373446 (CD)
Εγγραφές

01. Γυάλινος κόσμος

(Απ. Καλδάρας/Ευτ. Παπαγιαννοπούλου)

02. Κάτω απ' το πουκάμισό μου

(Χρ. Νικολόπουλος/Πυθαγόρας)

03. Υπάρχω

(Χρ. Νικολόπουλος/Πυθαγόρας)

04. Αν είναι η αγάπη έγκλημα

συμμ. Μαρινέλλα (Απ. Καλδάρας)

05. Κι οι άνδρες κλαίνε

(Β. Βασιλειάδης/Πυθαγόρας)

06. Οι αισθηματίες

(Χρ. Νικολόπουλος/Πυθαγόρας)

07. Την Παρασκευή το βράδυ

(Χρ. Νικολόπουλος/Πυθαγόρας)

08. Αλλοτινές μου εποχές

(Απ. Καλδάρας/Ρέα Μανέλη)

09. Ανεμώνα

συμμ. Απ. Καλδάρας (Απ. Καλδάρας/Ευτ. Παπαγιαννοπούλου)

10. Στο τραπέζι που τα πίνω

συμμ. Λίτσα Διαμάντη (Απ. Καλδάρας)

11. Η στεναχώρια μου

(Στ. Καζαντζίδης/Στέφ. Βαρτάνης)

12. Εγώ είμαι αϊτός

συμμ. Χάρ. Αλεξίου (Β. Βασιλειάδης/Λούλα Παπαγιαννοπούλου)

13. Το δικό σου αμάρτημα

συμμ. Γιάν. Πάριος (Γιάν. Πάριος)

14. Παράπονα και κλάματα

συμμ. Μαρινέλλα (Θόδ. Δερβενιώτης/Κ. Βίρβος)

Πηγή: Μη διαθέσιμο
Πληροφορίες

Δεν υπάρχουν διαθέσιμες πληροφορίες.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου