Τετάρτη 3 Φεβρουαρίου 2016

Ο ΔΡΟΜΟΣ ΤΗΣ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ

Σύνθεση:Διάφοροι
Στίχοι:Διάφοροι
Ερμηνεία:Στέλιος Καζαντζίδης
Κυκλοφορία:Μαρ 1987
Ετικέτα:Minos MSM 656 (LP)
Διάκριση:Platinum 150
Εγγραφές

01. Στον δρόμο της επιστροφής

(Θόδ. Καμπουρίδης/Λ. Χαψιάδης)

02. Εγώ είμαι αϊτός

συμμ. Χάρ. Αλεξίου (Β. Βασιλειάδης/Λούλα Παπαγιαννοπούλου)

03. Πρόσφυγες κυνηγημένοι

συμμ. Λίτσα Διαμάντη & Θέμ. Αδαμαντίδης (Θόδ. Καμπουρίδης/Λ. Χαψιάδης)

04. Το σύστημα είναι ένοχο

(Β. Βασιλειάδης/Λούλα Παπαγιαννοπούλου)

05. Την αγαπάω

(Β. Βασιλειάδης/Λούλα Παπαγιαννοπούλου)

06. Το δικό σου αμάρτημα

συμμ. Γιάν. Πάριος (Γιάν. Πάριος)

07. Το τραγούδι του φίλου

(Θόδ. Καμπουρίδης/Λ. Χαψιάδης)

08. Εγώ είμαι ένας απόκληρος

συμμ. Θέμ. Αδαμαντίδης (Β. Βασιλειάδης/Λούλα Παπαγιαννοπούλου)

09. Όποιος πέφτει μόνος του δεν κλαίει

συμμ. Λίτσα Διαμάντη (Θόδ. Καμπουρίδης/Λ. Χαψιάδης)

10. Το αμαρτωλό σου σώμα

(Λ. Τσαγκάρης)

11. Τα δικά μου λάθη

συμμ. Μαρ. Νάσιου (Β. Βασιλειάδης/Λούλα Παπαγιαννοπούλου)

12. Το παράπονο του μετανάστη

(Γιάν. Παλαιολόγου/Λ. Χαψιάδης)

13. Το παιχνίδι της ζωής

(Γιάν. Πάριος)

Πηγή: Προσωπικά
Πληροφορίες

Ο Καζαντζίδης γράφει στο οπισθόφυλλο του δίσκου: "Τα τραγούδια αυτά τα αφιερώνω στη μάννα μου Γεσθημανή".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου