Πέμπτη 11 Φεβρουαρίου 2016

ΕΦ' ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΥΛΗΣ: ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΚΟΙΝΟΥ

Σύνθεση:Διάφοροι
Στίχοι:Διάφοροι
Ερμηνεία:Δήμητρα Γαλάνη
Κυκλοφορία:Δεκ 2000
Ετικέτα:Mercury 159629 (CD)
Εγγραφές

01. Να με θυμάσαι

(Σταύρ. Ξαρχάκος/Βαγγ. Γκούφας)

02. Καίγομαι καίγομαι

(Σταύρ. Ξαρχάκος/Ν. Γκάτσος)

03. Θάλασσα πλατιά

(Μάν. Χατζιδάκις/Γ. Ρούσσος)

04. Πήρες το μεγάλο δρόμο

(Δήμ. Μούτσης/Ν. Γκάτσος)

05. Η νύχτα

(Σταύρ. Ξαρχάκος/Ν. Γκάτσος)

06. Πυρετός

(Άκ. Πάνου)

07. Σε βλέπω στο ποτήρι μου

(Μίμ. Πλέσσας/Ηλ. Λυμπερόπουλος)

08. Θα κλείσω τα μάτια

(Άκ. Πάνου)

09. Πήρα απ' το χέρι σου νερό

(Άκ. Πάνου)

10. Δεν ξέρω πόσο σ' αγαπώ

(Απ. Καλδάρας/Χρ. Αργυρόπουλος)

11. Το γκαρσόνι

(Μαν. Χιώτης/Γ. Οικονομίδης)

12. Πάρε το δάκρυ μου

(Μαν. Χιώτης/Ευτ. Παπαγιαννοπούλου)

13. Καρδιά μου αλήτισσα

(Αντ. Ρεπάνης/Μιχ. Γαβριηλίδης)

14. Ίσως

(Θόδ. Δερβενιώτης/Κ. Βίρβος)

15. Οι αναμνήσεις

(Τόλ. Βοσκόπουλος/Μίμ. Θειόπουλος)

16. Ποια νύχτα σ' έκλεψε

(Μίμ. Πλέσσας/Λ. Παπαδόπουλος)

17. Πριν χαθεί το όνειρό μας

(Τόλ. Βοσκόπουλος/Μίμ. Θειόπουλος)

18. Έρωτά μου αγιάτρευτε

(Τάκ. Σούκας/Ηρ. Παπασιδέρης)

19. Ούτε αχ δεν θα πω

(Άκ. Πάνου)

20. Γλυκέ μου τύραννε

(Γ. Κυριαζής/Γιάν. Γαβαλάς)

21. Σάλα σάλα

(παραδοσιακό)

22. Πριν το χάραμα μονάχος

(Γιάν. Παπαϊωάννου/Χαράλ. Βασιλειάδης)

23. Τ' αστέρι του βοριά

(Μάν. Χατζιδάκις/Ν. Γκάτσος)

στην ίδια συλλογή:
Πηγή: Άγνωστη
Πληροφορίες

Ο ένατος από τους 10 δίσκους της συλλογής «ΕΦ' ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΥΛΗΣ».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου