Παρασκευή 5 Φεβρουαρίου 2016

ΑΥΤΟΣ Ο ΕΡΩΤΑΣ ΑΥΤΟ Τ' ΑΓΟΡΙ

Σύνθεση:Διάφοροι
Στίχοι:Διάφοροι
Ερμηνεία:Ρίτα Σακελλαρίου
Κυκλοφορία:1989
Ετικέτα:Polydor 841664 (LP)
Εγγραφές

01. Αυτός ο έρωτας αυτό τ' αγόρι

(Ανδρ. Μέξας/Λ. Χαψιάδης)

02. Εγώ σ' αγάπησα

(Γ. Μανισαλής/Κ. Ψυχογιός)

03. Πολύ σε πάω

(Γ. Μανισαλής/Κ. Ψυχογιός)

04. Του θανάτου οι εμπόροι

(Γ. Γεωργόπουλος/Λ. Χαψιάδης)

05. Εγώ θα σε τρελάνω

(Γ. Μανισαλής/Κ. Ψυχογιός)

06. Σε ζητώ

(Λάμπρ. Καρελάς/Δ. Ρήτας)

07. Απορώ

(Γιάν. Πάριος)

08. Ό,τι απαγορεύεται

(Γ. Γεωργόπουλος/Λ. Χαψιάδης)

09. Σ' αγαπώ

(Γ. Μανισαλής/Κ. Ψυχογιός)

10. Μάτια μου γλυκά μου μάτια

(Ανδρ. Μέξας/Λ. Χαψιάδης)

11. Είκοσι Μάηδες

(Ανδρ. Μέξας/Λ. Χαψιάδης)

12. Δυο αγάπες μου σε μια φωτογραφία

(Λάμπρ. Καρελάς/Γ. Θεοδωρακόπουλος)

Πηγή: Άγνωστη
Πληροφορίες

Δεν υπάρχουν διαθέσιμες πληροφορίες.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου