Τρίτη 17 Απριλίου 2018

Απορώ

Σύνθεση:Γιάννης Πάριος
Στίχοι:Γιάννης Πάριος
Ερμηνεία:Μάκης Χριστοδουλόπουλος
Δίσκος:ΡΑΓΙΣΜΕΝΑ ΜΑΤΙΑ
Κυκλοφορία:1987

Στίχοι

Απορώ με μένα, απορώ,
που σε θέλω ακόμα απορώ.
Κάνεις τόσα λάθη και σ' τα συγχωρώ,
σαν βροχή το χώμα σε ζητώ.

Απορώ με την καρδιά μου
που αντέχει να πονά.
Φαίνεται πρώτη φορά μου
αγαπώ αληθινά.

Απορώ με μένα, απορώ,
κάνω για να φύγω κι όμως δεν μπορώ.
Ξέρω πως μου κάνεις μέσα μου κακό
κι όμως δεν το κρύβω, σ' αγαπώ.

Επανεκτελέσεις

Πληροφορίες

Όπως λέει ο δίσκος, η εισαγωγή που ακούγεται στην αρχή του τραγουδιού είναι του Βασίλη Σαλέα.

Ο Νικολάου στην θέση των δύο πρώτων στίχων του δεύτερου κουπλέ επαναλαμβάνει τους δύο πρώτους του πρώτου κουπλέ.

Ο Πάριος έχει κάνει μικροαλλαγές στο δεύτερο κουπλέ:

Απορώ με μένα, απορώ,
κάνω για να φύγω, δεν μπορώ.
Ξέρω ότι μου κάνεις μέσα μου κακό
όμως δεν το κρύβω, σ' αγαπώ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου