Σάββατο 25 Νοεμβρίου 2017

ΤΑ ΩΡΑΙΟΤΕΡΑ

Σύνθεση:Διάφοροι
Στίχοι:Διάφοροι
Ερμηνεία:Πέτρος Γύπαρης
Κυκλοφορία:Νοε 2005
Ετικέτα:Ανεξάρτητη παραγωγή (CD)
Εγγραφές

01. Ένας κόμπος η χαρά μου

(Σταύρ. Κουγιουμτζής)

02. Μη μου θυμώνεις μάτια μου

(Σταύρ. Κουγιουμτζής)

03. Εγώ δεν ήμουνα αλήτης

(Τάκ. Μουσαφίρης)

04. Τα πήρες όλα

(Θ. Πολυκανδριώτης/Γιάν. Πάριος)

05. Εβίβα ρεμπέτες

(Απ. Καλδάρας)

06. Μάτια μου

(Ορφ. Περίδης)

07. Παλιόκαιρος

(Γ. Θεοφάνους/Εύη Δρούτσα)

08. Μου 'χεις κάνει τη ζωή μου κόλαση

(Αντ. Βαρδής/Β. Γιαννόπουλος)

09. Πριν το χάραμα μονάχος

(Ιω. Παπαϊωάννου/Χαράλ. Βασιλειάδης)

10. Μπαλαμός (Το τραγούδι των γύφτων)

συμμ. Σοφ. Γύπαρη (Διον. Τσακνής)

11. Όλοι οι ρεμπέτες του ντουνιά

(Μάρκ. Βαμβακάρης)

12. Βρέχει φωτιά στη στράτα μου

(Μίμ. Πλέσσας/Λ. Παπαδόπουλος)

13. Θα με θυμηθείς

συμμ. Σοφ. Γύπαρη (Γιάν. Σπανός/Πυθαγόρας)

14. Δε θα ξαναγαπήσω

(Μάν. Λοΐζος/Λ. Παπαδόπουλος)

15. Ένα τραγούδι απ' τ' Αλγέρι (Μπαρμπαριά)

(Απ. Καλδάρας)

16. Μέσα στης ζωής τα μονοπάτια (Νυχτερίδα)

(Δ. Γκόγκος)

17. Απορώ

(Γιάν. Πάριος)

18. Ο δικός μου ο δρόμος

(Γ. Θεοφάνους/Εύη Δρούτσα)

19. Θέλω κοντά σου να μείνω

(Γ. Μουζάκης/Γ. Γιαννακόπουλος)

20. Αποβραδίς ξεκίνησα (Χατζηκυριάκειο)

(Δ. Γκόγκος)

Πηγή: Μη διαθέσιμο
Πληροφορίες

Δεν υπάρχουν διαθέσιμες πληροφορίες.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου