Τετάρτη 3 Φεβρουαρίου 2016

ΕΣΥ ΘΑ ΕΙΣΑΙ ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΜΟΥ

Σύνθεση:Σπύρος Παπαβασιλείου
Στίχοι:Διάφοροι
Ερμηνεία:Γιώργος Γερολυμάτος
Κυκλοφορία:Ιουλ 1985
Ετικέτα:CBS 26634 (LP)
Εγγραφές

01. Μακάρι

(στχ Μάν. Κουφιανάκης)

02. Να σ' αγαπώ

(στχ Μάρω Μπιζάνη)

03. Τι να κάνω

συμμ. Άντζ. Δημητρίου (στχ Τάσ. Οικονόμου)

04. Μη μου μιλάς

συμμ. Άντζ. Δημητρίου (στχ Μάρω Μπιζάνη)

05. Την αγάπαγα Θεέ μου

συμμ. Άντζ. Δημητρίου (στχ Τάσ. Οικονόμου)

06. Μάννα μου μην τη μαλώνεις

συμμ. Άντζ. Δημητρίου (στχ Μάρω Μπιζάνη)

07. Εσύ θα είσαι το τραγούδι μου

(στχ Μάν. Κουφιανάκης)

08. Άλλο τραγούδι δεν θα πω

(στχ Μάρω Μπιζάνη)

09. Μονάχος μου κλαίω

(στχ Κ. Ρουβέλας)

10. Πες τα όλα

συμμ. Άντζ. Δημητρίου (στχ Τάσ. Οικονόμου)

11. Όχι δεν κλαίω από αγάπη

(στχ Μάν. Κουφιανάκης)

Πηγή: Άγνωστη
Πληροφορίες

Δεν υπάρχουν διαθέσιμες πληροφορίες.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου