Παρασκευή 30 Μαρτίου 2018

Μάννα μου μην τη μαλώνεις

Σύνθεση:Σπύρος Παπαβασιλείου
Στίχοι:Μάρω Μπιζάνη
Ερμηνεία:Γιώργος Γερολυμάτος - Άντζελα Δημητρίου
Δίσκος:ΕΣΥ ΘΑ ΕΙΣΑΙ ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΜΟΥ
Κυκλοφορία:1985

Στίχοι

Στα χέρια της τις νύχτες σαν αφήνομαι
παιδί δεκαοχτάρι ξαναγίνομαι.
Μ' αγάπησες κι εσύ, μάννα, με την ψυχή σου,
μα άλλη η αγάπη η δική σου.

Μάννα μου μην τη μαλώνεις
για τα χάδια που μου δίνει
γιατί έτσι μεγαλώνεις
την αγάπη μου για κείνη.

Σαν γέρνω τις βραδιές στο προσκεφάλι της
τον κόσμο όλο κλείνω στην αγκάλη της.
Ανέρωτο κρασί, μάννα μου, το φιλί της
μα άλλη η αγάπη η δική της.

Πληροφορίες

Τον επόμενο χρόνο το τραγούδι ερμήνευσε και ο Βιολάρης, με τον ίδιο μεν τίτλο, αλλά ορισμένες αλλαγές στον στίχο και σε νέα σύνθεση του Γιώργου Κριμιζάκη. Υπάρχει στον δίσκο «ΤΡΕΧΟΥΜΕ ΤΡΕΧΟΥΜΕ».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου