Παρασκευή 30 Μαρτίου 2018

Μάννα μου μην τη μαλώνεις

Σύνθεση:Γιώργος Κριμιζάκης
Στίχοι:Μάρω Μπιζάνη
Ερμηνεία:Μιχάλης Βιολάρης
Δίσκος:ΤΡΕΧΟΥΜΕ ΤΡΕΧΟΥΜΕ
Κυκλοφορία:1986

Στίχοι

Στα χέρια της τις νύχτες σαν αφήνομαι
παιδί δεκαοχτάρι ξαναγίνομαι.
Ανέρωτο κρασί, μάννα μου, το φιλί της
Μ' αγάπησες κι εσύ, μα άλλη η αγάπη η δική της.

Μάννα μου, αχ μάννα μου μην τη μαλώνεις
μάννα, την αγάπη της έτσι μεγαλώνεις.

Σαν γέρνω τις βραδιές στο προσκεφάλι της
παράδεισος η νύχτα στην αγκάλη της.
Μ' αγάπησες κι εσύ, μάννα, με την ψυχή σου,
μ' αγάπησες κι εσύ, μα άλλη η αγάπη η δική σου.

Πληροφορίες

Έναν χρόνο πριν, το τραγούδι είχε ερμηνεύσει ο Γερολυμάτος, με τον ίδιο μεν τίτλο, αλλά ορισμένες αλλαγές στον στίχο και σε σύνθεση του Σπύρου Παπαβασιλείου. Υπάρχει στον δίσκο «ΕΣΥ ΘΑ ΕΙΣΑΙ ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΜΟΥ».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου