Τρίτη 2 Φεβρουαρίου 2016

ΚΑΡΔΙΑ ΜΟΥ ΜΟΝΗ

Σύνθεση:Διάφοροι
Στίχοι:Διάφοροι
Ερμηνεία:Τόλης Βοσκόπουλος
Κυκλοφορία:Δεκ 1981
Ετικέτα:Minos MSM 420 (LP)
Εγγραφές

01. Άιντε στην υγειά της

συμμ. Μαρινέλλα (Θ. Πολυκανδριώτης/Γιάν. Πάριος)

02. Μιλάς κι εσύ

(Γιάν. Πάριος)

03. Μια μαργαρίτα μάδησα

συμμ. Μαρινέλλα (Θ. Πολυκανδριώτης/Γιάν. Πάριος)

04. Έλα μου

συμμ. Μαρινέλλα (Θ. Πολυκανδριώτης/Ηλ. Λυμπερόπουλος)

05. Να σου θυμίσω

συμμ. Μαρινέλλα (Θ. Πολυκανδριώτης/Ηλ. Λυμπερόπουλος)

06. Και σου είχα τόση αγάπη

(Γιάν. Πάριος)

07. Καρδιά μου μόνη

(Γιάν. Πάριος)

08. Είναι που φεύγεις

συμμ. Μαρινέλλα (Τόλ. Βοσκόπουλος/Σόφη Παππά)

09. Χελιδόνα μου

συμμ. Μαρινέλλα (Θ. Πολυκανδριώτης/Γιάν. Πάριος)

10. Την πόρτα μου χτυπούν οι αναμνήσεις

συμμ. Μαρινέλλα (Κατερ. Κόρου/Βάσω Ζαΐμη)

11. Τι σας φταίω

(Θ. Πολυκανδριώτης/Σόφη Παππά)

12. Σε σκέφτομαι

(Γιάν. Πάριος/Τόλ. Βοσκόπουλος)

Πηγή: Άγνωστη
Πληροφορίες

Η επανέκδοση σε CD (Minos 480001), στο 11 λέει λάθος ότι οι στίχοι είναι του Πάριου, ενώ ούτε στην πρώτη έκδοση, ούτε στην επανέκδοση αναφέρεται η Μαρινέλλα που κάνει τις δεύτερες φωνές.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου