Τρίτη 2 Φεβρουαρίου 2016

14 ΜΕΓΑΛΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ: ΤΟΛΗΣ ΒΟΣΚΟΠΟΥΛΟΣ 2

Σύνθεση:Διάφοροι
Στίχοι:Διάφοροι
Ερμηνεία:Τόλης Βοσκόπουλος
Κυκλοφορία:Ιουν 2009
Ετικέτα:EMI 964290 (CD)
Εγγραφές

01. Σε ικετεύω

(Θόδ. Δερβενιώτης/Κ. Βίρβος)

02. Πριν χαθεί το όνειρό μας

(Τόλ. Βοσκόπουλος/Μίμ. Θειόπουλος)

03. Αδέλφια μου αλήτες πουλιά

(Τόλ. Βοσκόπουλος/Ηλ. Λυμπερόπουλος)

04. Πώς το 'κανε Θεέ μου

(Λυκ. Μαρκέας/Πυθαγόρας)

05. Αποκλείεται

(Γ. Κατσαρός/Πυθαγόρας)

06. Και συ θα φύγεις

(Μίμ. Πλέσσας/Λ. Παπαδόπουλος)

07. Στοιχηματίζω

(Γ. Χατζηνάσιος/Ν. Βρεττός)

08. Δίχως καληνύχτα

(Στ. Βοσκοπούλου/Ηλ. Λυμπερόπουλος)

09. Άιντε στην υγειά της

συμμ. Μαρινέλλα (Θ. Πολυκανδριώτης/Γιάν. Πάριος)

10. Δε θέλω να θυμάμαι

(Ν. Λαβράνος/Βαρ. Τσιμπούλη)

11. Καρδιά μου καρδιά μου

(Θ. Πολυκανδριώτης/Σόφη Παππά)

12. Είσαι δικιά μου

(Ν. Λαβράνος/Σόφη Παππά)

13. Είναι το κάτι που μένει

(Ν. Καρβέλας/Βαρ. Τσιμπούλη)

14. Καρδιά μου μόνη

(Γιάν. Πάριος)

Πηγή: Μη διαθέσιμο
Πληροφορίες

Δεν υπάρχουν διαθέσιμες πληροφορίες.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου