Παρασκευή 14 Δεκεμβρίου 2018

Σε ικετεύω

Σύνθεση:Θόδωρος Δερβενιώτης
Στίχοι:Κώστας Βίρβος
Ερμηνεία:Τόλης Βοσκόπουλος
Δίσκος:Δίσκος 45στρ
Κυκλοφορία:1969

Στίχοι

Μες στην απελπισία μου
άκου την ικεσία μου
και μη μου φεύγεις, ως που να βρω κάποια λύση.
Είναι το χτύπημα βαρύ
και η καρδιά μου δεν μπορεί
έτσι απότομα για να το συνηθίσει.

Σε ικετεύω! Σε ικετεύω! Σε ικετεύω!
Μείνε κοντά μου έστω ακόμα κι ένα λεπτό!
Απ' την ματιά σου κι απ' την καρδιά σου κουράγιο κλέβω,
πάνω στ' αγκάθια του Γολγοθά μου να περπατώ.

Μες στης ζωής την κόλαση
βρήκα κι εγώ μια όαση,
βρήκα εσένα και σε λάτρεψε η καρδιά μου.
Και τώρα πώς να της το πω
πως φεύγει εκείνη π' αγαπώ,
φεύγει να ζήσει μ' άλλη αγάπη μακρυά μου.

Επανεκτελέσεις

Πληροφορίες

Την επόμενη χρονιά το τραγούδι ακούστηκε και στην ταινία του Οδ. Κωστελέτου «Σε ικετεύω αγάπη μου».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου