Παρασκευή 14 Δεκεμβρίου 2018

Ψύλλοι στ' αυτιά μου

Σύνθεση:Θόδωρος Δερβενιώτης
Στίχοι:Κώστας Βίρβος
Ερμηνεία:Τόλης Βοσκόπουλος
Δίσκος:Δίσκος 45στρ
Κυκλοφορία:1969

Στίχοι

Ποιος ήτανε πριν από μένα
μέσα στο σαλονάκι σου
και δυο τσιγάρα αναμένα
υπάρχουν στο τασάκι σου;

Ψύλλοι στ' αυτιά μου μπήκανε,
βρε πω, πω!
πως κάποιος άλλος ήτανε.
Κι αν είν' αλήθεια δυστυχώς,
κυρά μου,
στην μάννα σου ολοταχώς!

Αν αστικό λεωφορείο
έκανες την καρδούλα σου,
πριν γίνω κούκλα μου θηρίο
μάζεψε τα μπαούλα σου!

Ψύλλοι στ' αυτιά μου μπήκανε,
βρε πω, πω!
πως κάποιος άλλος ήτανε.
Κι αν είν' αλήθεια δυστυχώς,
κυρά μου,
στην μάννα σου ολοταχώς!

Τσιγάρο, με βαρύ χαρμάνι
πες μου ποιος το φουμάρισε;
Στα γρήγορα και μάνι-μάνι
την θέση σου καθάρισε!

Ψύλλοι στ' αυτιά μου μπήκανε,
βρε πω, πω!
πως κάποιος άλλος ήτανε.
Κι αν είν' αλήθεια δυστυχώς,
κυρά μου,
στην μάννα σου ολοταχώς!

Επανεκτελέσεις

Πληροφορίες

Την επόμενη χρονιά το τραγούδι ακούστηκε και στην ταινία του Οδ. Κωστελέτου «Σε ικετεύω αγάπη μου».

Σύμφωνα με την κόρη του Δερβενιώτη[1] το τραγούδι είναι εμπνευσμένο από το θεατρικό έργο του Georges Feydeau «Ψύλλοι στ' αυτιά». Γι' αυτό ο Δερβενιώτης θεώρησε κατάλληλο για την ερμηνεία τον Βοσκόπουλο, επειδή είχε ασχοληθεί και σαν ηθοποιός.

____________________________

[1] ΕΡΤ1, «Στα τραγούδια λέμε ναι: Αφιέρωμα στον Θόδωρο Δερβενιώτη», 13/4/2019

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου