Πέμπτη 13 Δεκεμβρίου 2018

Αδέλφια μου αλήτες πουλιά

Σύνθεση:Τόλης Βοσκόπουλος
Στίχοι:Ηλίας Λυμπερόπουλος
Ερμηνεία:Γιάννης Βογιατζής
Δίσκος:Δίσκος 45στρ
Κυκλοφορία:1970

Στίχοι

Αδέρφια μου, αλήτες, πουλιά
κι εγώ σαν κι εσάς στους ανέμους
γυρεύω χαμένα φιλιά.
Αδέρφια μου, αλήτες, πουλιά.

Όποιος εξόδεψε
γι' αγάπη την καρδιά του
έβαλε μόνος του
φωτιά στα όνειρά του.
Ανάμεσα στ' άστρα γυρεύει
χαμένα τραγούδια, φιλιά.
Αδέρφια μου, αλήτες, πουλιά

Αδέρφια μου, αλήτες, πουλιά
μονάχος τη νύχτα και γύρω βροχή
τα χαμένα φιλιά.
Αδέρφια μου, αλήτες, πουλιά.

Όποιος πληγώθηκε
βαθιά στα φυλλοκάρδια
χάνεται, χάνεται
στου πόνου τα σκοτάδια.
Ανάμεσα στ' άστρα γυρεύει
χαμένα τραγούδια, φιλιά.
Αδέρφια μου, αλήτες, πουλιά.

Επανεκτελέσεις

Πληροφορίες

Ακούστηκε πρώτη φορά στο Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης της ίδιας χρονιάς, με ερμηνευτή τον Γιάννη Βογιατζή και απέσπασε το πρώτο βραβείο.

Την ίδια χρονιά η πρώτη εκτέλεση του Βογιατζή συμπεριλήφθηκε και στον προσωπικό του δίσκο «ΑΔΕΛΦΙΑ ΜΟΥ ΑΛΗΤΕΣ ΠΟΥΛΙΑ». Ταυτόχρονα και η επανεκτέλεση του Βοσκόπουλου συμπεριλήφθηκε στον δικό του δίσκο, κι αυτός με τον τίτλο «ΑΔΕΛΦΙΑ ΜΟΥ ΑΛΗΤΕΣ ΠΟΥΛΙΑ».

Το τραγούδι με ερμηνευτή τον Βοσκόπουλο ακούγεται και στην ταινία του Οδ. Κωστελέτου «Αδέλφια μου αλήτες πουλιά» του 1971.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου