Δευτέρα 4 Δεκεμβρίου 2017

ΑΔΕΛΦΙΑ ΜΟΥ ΑΛΗΤΕΣ ΠΟΥΛΙΑ

Σύνθεση:Διάφοροι
Στίχοι:Διάφοροι
Ερμηνεία:Τόλης Βοσκόπουλος
Κυκλοφορία:1970
Ετικέτα:Minos MSM 126 (LP)
Εγγραφές

01. Αδέλφια μου αλήτες πουλιά

(Τόλης Βοσκόπουλος/Ηλ. Λυμπερόπουλος)

02. Και συ θα φύγεις

(Μίμ. Πλέσσας/Λ. Παπαδόπουλος)

03. Το φεγγάρι πάνωθέ μου

(Μίμ. Πλέσσας/Λ. Παπαδόπουλος)

04. Μη λυπάσαι

(Γ. Μαλλίδης)

05. Πού τραβάς Μιχάλη

(Τάκ. Παναγόπουλος)

06. Μίσος και αγάπη

(Θόδ. Δερβενιώτης/Κ. Βίρβος)

07. Η ατζέντα

(Γ. Μαλλίδης/Πυθαγόρας)

08. Η αξιοπρέπεια

(Θόδ. Δερβενιώτης/Κ. Βίρβος)

09. Η χθεσινή μου η μνηστή

(Β. Βασιλειάδης/Πυθαγόρας)

10. Μ' ανάστησες καρδιά μου

(Μίμ. Πλέσσας/Λ. Παπαδόπουλος)

11. Εδώ και κάμποσο καιρό

(Θόδ. Δερβενιώτης/Κ. Βίρβος)

12. Ο συμβιβασμός

(Β. Βασιλειάδης/Πυθαγόρας)

Πηγή: Προσωπικά
Πληροφορίες

Δεν υπάρχουν διαθέσιμες πληροφορίες.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου