Τρίτη 11 Δεκεμβρίου 2018

Ο συμβιβασμός

Σύνθεση:Βασίλης Βασιλειάδης
Στίχοι:Πυθαγόρας
Ερμηνεία:Τόλης Βοσκόπουλος
Δίσκος:Δίσκος 45στρ
Κυκλοφορία:1970

Στίχοι

Δε συμβιβάζομαι με την καρδιά σου
και με τον ρόλο σου τον σκοτεινό.
Ήτανε λάθος μου να ζω κοντά σου,
ήτανε σφάλμα μου να σ' αγαπώ.
Άδικα πάνε τα δάκρυά σου,
εγώ δεν κάνω συμβιβασμό.

Όλα σ' τα πλήρωσα, δεν σου χρωστάω,
και ο χαμένος θα είμ' εγώ.
Γιατί στο βάθος μου σε αγαπάω,
όμως δεν κάνω συμβιβασμό.

Εγώ το αίσθημα δεν το πουλάω,
θέλω να μ' αγαπούν σαν αγαπώ.
Μπορεί να φεύγω εγώ και να πονάω
όμως δεν κάνω συμβιβασμό.
Άδικα πάνε τα δάκρυά σου,
εγώ δεν κάνω συμβιβασμό.

Επανεκτελέσεις

Πληροφορίες

Την ίδια χρονιά συμπεριλήφθηκε και στον δίσκο του Βοσκόπουλου «ΑΔΕΛΦΙΑ ΜΟΥ ΑΛΗΤΕΣ ΠΟΥΛΙΑ».

Ο δίσκος του 2008 έχει τα τραγούδια του Βοσκόπουλου από την ομότιτλη ταινία του Οδ. Κωστελέτου, που προβλήθηκε το 1971.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου