Σάββατο 15 Δεκεμβρίου 2018

Δίχως καληνύχτα

Σύνθεση:Στέλλα Βοσκοπούλου
Στίχοι:Ηλίας Λυμπερόπουλος
Ερμηνεία:Τόλης Βοσκόπουλος
Δίσκος:Δίσκος 45στρ
Κυκλοφορία:1969

Στίχοι

Σβήσε το τσιγάρο το στερνό,
μη ρωτάς η αγάπη μας πού πήγε,
κι αν εγώ δακρύζω και πονώ
κάνε μου τη χάρη σήκω φύγε.

Δίχως καληνύχτα φύγε μες στη νύχτα,
κάψε την καρδιά μου, τα φτερά μου κόψε
κι εγώ θα κλάψω τ' όνειρο,
που σκότωσες απόψε.

Μπήκε ανάμεσά μας η σιωπή
κι άξαφνα κανείς από τους δυο μας
τίποτα δεν έχει πια να πει,
χάνεται στη νύχτα τ' όνειρό μας.

Πληροφορίες

Τραγούδι από την ταινία «Αγωνία» του Οδ. Κωστελέτου, που προβλήθηκε την ίδια χρονιά. Την επόμενη χρονιά ακούστηκε και στην ταινία «Σε ικετεύω αγάπη μου», επίσης του Οδ. Κωστελέτου.

Συμπεριλαμβάνεται και στον δίσκο του Βοσκόπουλου «ΣΕ ΙΚΕΤΕΥΩ» που κυκλοφόρησε το 1970.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου