Σάββατο 15 Δεκεμβρίου 2018

Δεν ξέρω

Σύνθεση:Βασίλης Βασιλειάδης
Στίχοι:Κώστας Βίρβος
Ερμηνεία:Τόλης Βοσκόπουλος
Δίσκος:Δίσκος 45στρ
Κυκλοφορία:1969

Στίχοι

Μου ζητάς να σ' απαντήσω
αν μπορώ να συγχωρήσω
κάποιο σφάλμα σου,
που μ' έθιξε βαθιά.
Μα πώς θες εγώ να ξέρω
αν ποτέ μου καταφέρω
τέτοια πίκρα
να την διώξω απ' την καρδιά;

Δεν ξέρω, δεν ξέρω
δεν ξέρω τι θα κάνω
και τι θ' αποφασίσω.
Δεν ξέρω αν θα πεθάνω
ή αν μπορώ να ζήσω.
Αν θα σε συγχωρήσω
δεν ξέρω να σου πω...
Ένα μονάχα ξέρω:
Ακόμα σ' αγαπώ.

Η ζωή μου είναι άδεια
κι όλα γύρω μου ρημάδια
απ' το βράδυ,
που μου είπες "έχε γεια".
Είναι γρήγορα ακόμη
για να μου ζητάς συγγνώμη
πρέπει πρώτα
να ξεχάσει η καρδιά.

Πληροφορίες

Την επόμενη χρονιά ακούστηκε και στην ταινία του Οδ. Κωστελέτου «Σε ικετεύω αγάπη μου».

Συμπεριλαμβάνεται και στον δίσκο του Βοσκόπουλου «ΣΕ ΙΚΕΤΕΥΩ» που κυκλοφόρησε το 1970.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου