Τρίτη 2 Φεβρουαρίου 2016

ΠΕΡΙΘΩΡΙΟ ΟΥΔΕΝ

Σύνθεση:Διάφοροι
Στίχοι:Διάφοροι
Ερμηνεία:Μιχάλης Κλαδάκης
Κυκλοφορία:1993
Ετικέτα:Spot Music LM 1108 (LP)
Εγγραφές

01. Περιθώριο ουδέν

(Β. Σδούκος/Δ. Βαρσαμίδης)

02. Μ' ένα τσιγάρο συντροφιά

(Β. Σδούκος/Δ. Βαρσαμίδης)

03. Εγώ για σένα

(Κ. Πίτσος/Σ. Ιωάννου)

04. Θέλω να πω στον εαυτό μου

(Θ. Πολυκανδριώτης/Γιάν. Πάριος)

05. Εγκληματίσαμε κι οι δυο

(Κ. Πίτσος/Έλσα Λύτρα)

06. Σ' τα έχω δώσει όλα

(Κ. Πίτσος)

07. Έχεις και πολύ πιπίλι

(Γ. Νιγδέλης/Πόπη Κοτρωνάρου)

08. Επέτειος

(Γ. Νιγδέλης/Αντ. Αντωνάκος)

09. Εγώ δεν έχω αύριο κανένα

(Χρ. Νικολόπουλος/Λ. Παπαδόπουλος)

10. Απαρηγόρητος

(Κ. Πίτσος)

11. Γνήσιος

(Γ. Νιγδέλης/Β. Ζερβός)

12. Δεν έχω τίποτα

(Γιάν. Κουρκουμέλης/Δ. Βαρσαμίδης)

Πηγή: Άγνωστη
Πληροφορίες

Δεν υπάρχουν διαθέσιμες πληροφορίες.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου