Παρασκευή 4 Μαΐου 2018

Θέλω να πω στον εαυτό μου

(Λάθη που κάνει η ζωή)

Σύνθεση:Θανάσης Πολυκανδριώτης
Στίχοι:Γιάννης Πάριος
Ερμηνεία:Στράτος Διονυσίου - Χάρις Αλεξίου
Δίσκος:ΥΠΟΚΡΙΝΕΣΑΙ
Κυκλοφορία:1980

Στίχοι

Θέλω να πω, θέλω να πω στον εαυτό μου
τα τόσα λάθη που 'χω κάνει στη ζωή,
μα δυστυχώς είσαι το μεγαλύτερό μου
απ' τη στιγμή που φανερώθηκες εσύ.

Λάθη που κάνει η ζωή και δε ρωτά
αν τα αντέχει ο καθένας στη καρδιά του.
Παρά να λέει κάθε ώρα πως πονά
είναι καλύτερα να ζει στη μοναξιά του.

Θέλω να πω, θέλω να πω και στην αγάπη
τόσα παράπονα που έχω στην καρδιά,
γιατί μου παίρνει τη χαρά και φέρνει δάκρυ
κι αντί το γέλιο να μου δίνει συμφορά.

Επανεκτελέσεις

Πληροφορίες

Δυο χρόνια αργότερα κυκλοφόρησε και σε δίσκο 45στ.

Στις επανεκτελέσεις του Πάριου και του Κανιά, το τραγούδι είναι με τίτλο «Λάθη που κάνει η ζωή», ενώ ο Πάριος στο τελευταίο κουπλέ λέει "γιατί μου παίρνει τη χαρά και δίνει δάκρυ".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου