Σάββατο 19 Μαρτίου 2016

ΤΑ ΠΕΡΙΞ

Σύνθεση:Διάφοροι
Στίχοι:Διάφοροι
Ερμηνεία:Βούλα Σαββίδη
Ενορχήστρωση:Μάνος Χατζιδάκις
Κυκλοφορία:1974
Ετικέτα:Πολύτροπον 3951 (LP)
Εγγραφές

01. Ο μαχαλόμαγκας

(Β. Τσιτσάνης)

02. Μου λένε πως μου φαίνεται

(Βαγγ. Παπάζογλου)

03. Τι θες μ' εμέ να μπλέξεις

(Γ. Μητσάκης)

04. Καλογεράκι

(Γιάν. Παπαϊωάννου)

05. Ξανθιά μικρούλα

(Γιάν. Παπαϊωάννου)

06. Εγώ πονώ εσύ γελάς

(Σπ. Περιστέρης/Πιπίτσα Οικονόμου)

07. Όταν δω τα δυο σου μάτια

(Γιάν. Παπαϊωάννου)

08. Το πικραμένο αγόρι

(Πρ. Τσαουσάκης/Β. Ταμβάκης)

09. Σε πήραν απ' τα χέρια μου

(Β. Τσιτσάνης)

10. Όλοι οι ρεμπέτες του ντουνιά

(Μάρκ. Βαμβακάρης)

11. Ρίξε τσιγγάνα τα χαρτιά

(Μάρκ. Βαμβακάρης/Γ. Φωτίδας)

12. Χαράματα η ώρα τρεις

(Μάρκ. Βαμβακάρης)

και, Όταν συμβεί στα πέριξ

(Β. Τσιτσάνης)

Πηγή: Προσωπικά
Πληροφορίες

Το τελευταίο το έχω χωρίς αρίθμηση όπως και ο δίσκος. Ακούγεται μόνο ένα δίστιχο του τραγουδιού, σαν εισαγωγή, στην αρχή του πρώτου τραγουδιού, «Ο μαχαλόμαγκας» και σαν επίλογος, στο τέλος του τελευταίου τραγουδιού «Χαράματα η ώρα τρεις».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου