Τρίτη 5 Φεβρουαρίου 2019

Κακούργα μάννα έγινα

(Εγώ πονώ εσύ γελάς)

Σύνθεση:Σπύρος Περιστέρης
Στίχοι:Σπύρος Περιστέρης
Ερμηνεία:Βούλα Γκίκα - Πάνος Γαβαλάς - Μαίρη Αστέρη
Δίσκος:Δίσκος 78στρ
Κυκλοφορία:1956

Στίχοι

Για σένανε παράτησα
τα πάντα στη ζωή μου,
τον άντρα μου, το σπίτι μου
και τ' άμοιρο παιδί μου.

Κακούργε, τύραννε σκληρέ
σ' αρέσει να με τυραννάς.
Εγώ πονώ κι εσύ γελάς,
γιατί, γιατί δεν με πονάς.

Κακούργα μάννα έγινα
για τη δική σου αγάπη,
και όμως συ μου φέρνεσαι
με απονιά σατράπη.

Κακούργε, τύραννε σκληρέ
σ' αρέσει να με τυραννάς.
Εγώ πονώ κι εσύ γελάς,
γιατί, γιατί δεν με πονάς.

Τ' αμάρτημα που έκανα,
μου πνίγει την ψυχή μου
μ' αρνήθηκε, με μίσησε
κι αυτό πια το παιδί μου.

Κακούργε, τύραννε σκληρέ
σ' αρέσει να με τυραννάς.
Εγώ πονώ κι εσύ γελάς,
γιατί, γιατί δεν με πονάς.

Επανεκτελέσεις

Πληροφορίες

Στην επανεκτέλεση το τραγούδι είναι με τίτλο «Εγώ πονώ εσύ γελάς» και αναφέρεται ως δημιουργός ο Κώστας Καπλάνης.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου