Πέμπτη 31 Μαρτίου 2016

ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΤΟ ΠΕΡΙΜΕΝΑ

Σύνθεση:Διάφοροι
Στίχοι:Διάφοροι
Ερμηνεία:Ηλίας Παντρευτής
Κυκλοφορία:Απρ 2003
Ετικέτα:Cronos 646 (CD)
Εγγραφές

01. Ποτέ δεν το περίμενα

(Γ. Βασιλόπουλος/Κυρ. Λουκάς)

02. Νοστάλγησα για να τη δω

(Γ. Βασιλόπουλος/Κυρ. Λουκάς)

03. 1. Είσαι αμαρτωλή

(παραδοσιακό)

2. Τριαντάφυλλό μου

(Κ. Πίτσος)

04. 1. Ανάβω δυο τσιγάρα

(Κ. Πίτσος/Δ. Βαρσαμίδης)

2. Πώς τρελαίνεται ένας άντρας

(Κ. Κατσίγρας)

05. 1. Μη σπαταλάς τις ώρες σου για μένα

(Στάθ. Κάβουρας/Κ. Μπιλίρης)

2. Οι ελπίδες πήραν του χαμού τη στράτα

(Στάθ. Κάβουρας/Κ. Μπιλίρης)

06. Βίρα τις άγκυρες

(αγνώστων)

07. Μήλο μου ροδοκόκκινο

(παραδοσιακό)

08. Δεν έφτασαν οι πίκρες μου

(αγνώστων)

09. 1. Μια βλάχα μια παλιόβλαχα

(παραδοσιακό)

2. Δυόσμε μου και βασιλικέ

(παραδοσιακό)

3. Πώς περάσανε τα χρόνια

(αγνώστων)

10. Παραδίνομαι σε σένα

(Στάθ. Κάβουρας/Κ. Μπιλίρης)

11. 1. Ο κόκορας

(παραδοσιακό)

2. Άμα θέλεις βρε γυναίκα

(παραδοσιακό)

3. Η μουρμούρα

(Β. Τσιτσάνης)

12. 1. Έλα βάρκα να με πάρεις

(Στάθ. Κάβουρας/Κ. Μπιλίρης)

2. Στο παραθύρι κάθεται

(Κ. Σούκας/Ν. Στρογγυλάκος)

3. Σαράντα βάρκες στο γιαλό

(Κ. Σούκας/Ν. Στρογγυλάκος)

13. Το κορίτσι σου κυρά μου

(Γ. Κόρος/Λάκ. Τσώλης)

14. Σόλο κλαρίνο [ορχ]

Πηγή: Άγνωστη
Πληροφορίες

Δεν υπάρχουν διαθέσιμες πληροφορίες.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου