Δευτέρα 7 Μαρτίου 2016

ΣΕ ΠΑΛΙΑ ΚΟΡΝΙΖΑ

Σύνθεση:Διάφοροι
Στίχοι:Διάφοροι
Ερμηνεία:Ρεμπέτες του Γέρακα
Κυκλοφορία:1994
Ετικέτα:Nirvana 301/2 (2 LP)
Εγγραφές

Δίσκος 1

1-01. Φτωχό πανοφοράκι

Ν. Γενιάς & Β. Τσαντής (Σπ. Περιστέρης/Μίν. Μάτσας)

1-02. Το πορτοφόλι

Κ. Λαμπέας & Ν. Γενιάς (Σπ. Περιστέρης/Γ. Πετροπουλέας)

1-03. Εγώ θέλω πριγκηπέσσα

Β. Τσαντής (Παν. Τούντας)

1-04. Η αυγουλού η Μαριγώ

Ν. Γενιάς (Γιάν. Παπαϊωάννου/Κ. Μακρής)

1-05. Μαύρα μάτια

Ν. Γενιάς & Β. Τσαντής (Μάρκ. Βαμβακάρης)

1-06. Είδα κι έπαθα κυρά μου

Κ. Λαμπέας (Στ. Χρυσίνης/Χρ. Κολοκοτρώνης & Σταύρ. Παντελίδης)

1-07. Το συνέδριο

Δ. Τσαουσάκης (Πρ. Τσαουσάκης)

1-08. Δε θέλω το κακό σου

Κ. Λαμπέας (Γιάν. Παπαϊωάννου/Κ. Μάνεσης)

1-09. Δεν πάει κάτω το κρασί

Β. Τσαντής & Ν. Γενιάς (Γιάν. Παπαϊωάννου/Κ. Μάνεσης)

1-10. Θερμαστής

Ν. Γενιάς (Γ. Μπάτης)

1-11. Είσαι αφράτη σαν φρατζόλα

Κ. Λαμπέας & Ν. Γενιάς (Μάρκ. Βαμβακάρης)

1-12. Παιδιά ξενιτεμένα

Β. Τσαντής (Γιάν. Παπαϊωάννου/Οδ. Μοσχονάς)

Δίσκος 2

2-01. Πατρίδα

Β. Τσαντής (Β. Τσαντής/Θύμ. Ν. Παπαδόπουλος)

2-02. Μάγισσες

Β. Τσαντής & Κ. Λαμπέας & Ν. Γενιάς (Γιάν. Τατασόπουλος/Ν. Ρούτσος)

2-03. Τοίχο τοίχο

Ν. Γενιάς (Μιχ. Γεννήτσαρης)

2-04. Εγώ είμαι το μπεγλέρι σου

Β. Τσαντής & Ν. Γενιάς (Β. Τσιτσάνης)

2-05. Βαρέθηκα τέτοια ζωή

Κ. Λαμπέας & Β. Τσαντής (Στ. Καζαντζίδης)

2-06. Σε γελάσανε

Ν. Γενιάς & Β. Τσαντής & Κ. Λαμπέας (Κ. Σκαρβέλης)

2-07. Μπουζούκι μου διπλόχορδο

Κ. Λαμπέας & Β. Τσαντής & Ν. Γενιάς (Σπ. Περιστέρης/Πιπ. Οικονόμου)

2-08. Βρε παλιομισοφόρια

Ν. Γενιάς (Μάν. Χατζιδάκις/Αλέκ. Σακελλάριος)

2-09. Αργιλέ μου γιατί σβήνεις

Β. Τσαντής (Στ. Χρυσίνης)

2-10. Έξω ντέρτια και καημοί

Κ. Λαμπέας (Στ. Καζαντζίδης)

2-11. Αναπτήρας

Β. Τσαντής & Ν. Γενιάς (Στρ. Παγιουμτζής)

2-12. Μη μου ξαναφύγεις πια

Ν. Γενιάς & Β. Τσαντής (Β. Τσιτσάνης)

Πηγή: Μη διαθέσιμο
Πληροφορίες

Δεν υπάρχουν διαθέσιμες πληροφορίες.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου